Coraz bardziej powszechne balony reklamowe służą do promowania określonych działań, wydarzeń lub marek. Wykonane są z trwałych i wytrzymałych tworzyw, aby zapewnić większą żywotność w trakcie zróżnicowanych warunków atmosferycznych (gdy impreza odbywa się na świeżym powietrzu). Na takich balonach firma umieścić może wybrane grafiki, nadruki czy po prostu swoje logo. W zależności od potrzeb klienta produkty cechują się różną kolorystyką, rozmiarami i jakością wykonania. 

Przemyślana forma reklamy

Przyciągnięcie uwagi konsumenta na dłużej stanowi jedną z największych bolączek w branży reklamowej. Co więcej, dla firmy zlecającej pracę, istotnym czynnikiem jest i cena, którą przyjdzie jej zapłacić za efekt końcowy. Jednym z bardziej przystępnych rozwiązań w stosunku jakości do ceny są balony do helu. Napełnione tym pierwiastkiem unoszą się samoistnie w powietrzu, gdyż hel lżejszy jest od powietrza. Zazwyczaj spotykane są w większych rozmiarach, co wpłynąć ma na większe zainteresowanie odbiorcy. Atrakcyjne cenowo i całkiem wytrzymałe unoszą się średnio w powietrzu od 5 do 6 godzin. Dla przedłużenia tego efektu należy zastosować specjalistyczny żel, który zwiększy ich żywotność (nawet do 48h).

Tradycyjne balony reklamowe wyprodukowane są z lateksu, dzięki czemu przetrwać mogą w gorszych warunkach pogodowych oraz są mniej podatne na zabrudzenia. Oczywiście, te stosowane w branży reklamy różnią się trwałością od ich zwyczajnych form, dedykowanych głównie zabawie. Balony reklamowe to opcja opłacalna, szczególnie gdy decydujemy się na ich zakup w większej, hurtowej ilości. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × cztery =