Współcześnie większość firm oraz przedsiębiorstw wręcza swoim klientom rozmaite gadżety reklamowe z nadrukowanym logo marki w ramach prezentu. Jednym z najpopularniejszych jest długopis, czyli prosty przyrząd służący do pisania. Posiada on przede wszystkim tę zaletę, że obdarowany korzysta z niego zazwyczaj na co dzień, co przekłada się bezpośrednio na szerokie rozpowszechnianie świadomości o istnieniu danej firmy. Z niniejszego artykułu dowiemy się, na jakie konkretnie modele postawić w szczególności.

Dopasowanie do profilu marki to podstawa

Wybierając długopis reklamowy, trzeba w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na to, czy jest estetycznie kompatybilny z kolorystyką logotypu marki oraz pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. Drugi niezwykle istotny parametr to łatwe do zapamiętania hasło promocyjne umieszczone na obudowie. Musi być wystarczająco proste, a jednocześnie pomysłowe. Ogromne znaczenie ma ponadto materiał, z którego długopis został wykonany. Podstawowe wersje z plastiku kosztują co prawda niewiele (średnio 45 groszy za sztukę), lecz nie prezentują się zbyt profesjonalnie. Dlatego też znacznie lepszym wyborem okażą się modele metalowe, wyróżniające się ponadprzeciętną odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Co istotne, można na nie z powodzeniem nanieść dowolny nadruk grawerowy za pomocą nowoczesnego lasera. Mnóstwo interesujących egzemplarzy posiada w swojej bogatej ofercie ten specjalistyczny sklep internetowy: https://markowe-upominki.pl/pl/143-dlugopisy-metalowe. Znakomitą alternatywę stanowią również ekologiczne długopisy drewniane, świadczące o tym, że firma dba o środowisko naturalne. 

 

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − 14 =