Stylizacje idealne do pracy – co warto posiadać w swojej garderobie?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kobieta zawsze chce wyglądać atrakcyjnie. Ale kobieta pracująca musi szczególnie zadbać o swój wizerunek. Świetny wygląd w biurze, to podstawa. Jak jednak powszechnie wiadomo, dobór gustownej stylizacji może nastręczać pewnych trudności. Przecież moda ciągle się zmienia. Do tego dochodzą jeszcze różne pory roku. Jak zatem ubrać się do pracy, by wywrzeć na innych dobre wrażenie?

Biurowe kreacje

Stylizacje do pracy powinny opierać się przede wszystkim na klasyce. A jeśli tak, to z pewnością garnitur damski będzie tu właściwym wyborem. Do tego można włożyć białą koszulę z kołnierzykiem lub dla odmiany białą bluzkę z żabotem albo kokardą wiązaną pod szyją. Buty na obcasie, torebka ze złotym łańcuchem lub z tłoczeniem. Wszystkiego dopełnią gustowne kolczyki. Jeśli w biurze nie obowiązuje dress code, można wybrać bardziej swobodną stylizację, choć należy pamiętać, że panuje i tu pewien umiar. Jeśli chodzi o spodnie, to można włożyć jeansy. Idealnie pasować będzie chociażby kraciasta koszula lub wersja w paski, ewentualnie kwiaty lub inny, gustowny wzór. Latem dobrze zaprezentuje się przewiewna bluzka z krótkim rękawem. Do jeansów pasują też odpowiednio dobrane sweterki. Dobrze dobrany kolor, to czerwień, bordo albo ciemna zieleń.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Korzyści z zamontowania szamba
Korzyści z zamontowania szamba
Każdy z nas ma świadomość, jak duże szkody mogą wyrządzić w środowisku produkowane przez nas nieczystości. Z tego powodu coraz […]
Ocieplenie budynku mieszkalnego
Ocieplenie budynku mieszkalnego
Decydując się na budowę domu, koniecznie należy zwrócić uwagę na jego dobre ogrzewanie i bezpośrednio związane z nim ocieplenie. Jedynie […]
Jak wypromować małą firmę w internecie?
Jak wypromować małą firmę w internecie?
Dla małych, lokalnych firm dobra pozycja w internecie to niekiedy być albo nie być. Dlatego też outsourcingu marketingowego używa się, […]