Reklama firmy podczas zawodów sportowych – jak to robić i dlaczego warto inwestować w sport?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Każda impreza sportowa to interesujące wydarzenie. Czasem tylko o bardzo małym, lokalnym zasięgu, a czasem to wydarzenie narodowe. Bardzo wiele z takich imprez opisywanych jest przez gazety, robione są fotografie, kręcone są relacje. Dlatego warto się reklamować w trakcie takich zawodów – oczywiście w taki sposób, aby znak towarowy czy logo firmy pojawiło się podczas transmisji. Firmy, które kojarzy się ze sportem, są dużo lepiej odbierane przez klientów.

Formy reklamy podczas zawodów

Najlepszą formą jest umieszczenie reklamy na koszulkach zawodników. Jednak może to być przedsięwzięcie przerastające możliwości finansowe firmy, szczególnie kiedy to bardzo znana impreza albo startujący zawodnicy to światowe gwiazdy. Prostszym i dużo tańszym sposobem są banery albo stojaki z flagami reklamowymi. Reklama firmy widoczna jest wtedy podczas trwania całych zawodów i jest duża szansa, że pojawi się w przekazach medialnych. Jeszcze inną formą jest puszczanie reklam dźwiękowych przez megafony podczas przerw w rywalizacji. Kolejnym sposobem jest rozdawanie kibicom gadżetów reklamowych. Mogą to być różnego rodzaju ulotki, czapeczki, daszki, smycze. Pamiętać jednak należy, że im cenniejsze i bardziej praktyczne gadżety, tym większy efekt odniesie reklama.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie powinny być buty trekkingowe?
Jakie powinny być buty trekkingowe?
Decydując się na aktywność fizyczną w trudnym terenie, należy dokonać wyboru odpowiedniego obuwia. Narażone na duże obciążenia staw w obrębie […]
Wiosenne ubranka dla dzieci – jak je dobierać?
Wiosenne ubranka dla dzieci – jak je dobierać?
Jak wszyscy dobrze wiemy, wiosenna pogoda jest zmienna, z dnia na dzień temperatura potrafi spaść o kilka stopni, a następnie […]
Pomysły na nieszablonowe słodycze
Pomysły na nieszablonowe słodycze
Współczesne posiłki i przekąski coraz częściej przybierają formę małych dzieł sztuki, które cukiernicy dostosowują do różnych okazji. W sklepach znajdziemy […]