Reklama firmy podczas zawodów sportowych – jak to robić i dlaczego warto inwestować w sport?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Każda impreza sportowa to interesujące wydarzenie. Czasem tylko o bardzo małym, lokalnym zasięgu, a czasem to wydarzenie narodowe. Bardzo wiele z takich imprez opisywanych jest przez gazety, robione są fotografie, kręcone są relacje. Dlatego warto się reklamować w trakcie takich zawodów – oczywiście w taki sposób, aby znak towarowy czy logo firmy pojawiło się podczas transmisji. Firmy, które kojarzy się ze sportem, są dużo lepiej odbierane przez klientów.

Formy reklamy podczas zawodów

Najlepszą formą jest umieszczenie reklamy na koszulkach zawodników. Jednak może to być przedsięwzięcie przerastające możliwości finansowe firmy, szczególnie kiedy to bardzo znana impreza albo startujący zawodnicy to światowe gwiazdy. Prostszym i dużo tańszym sposobem są banery albo stojaki z flagami reklamowymi. Reklama firmy widoczna jest wtedy podczas trwania całych zawodów i jest duża szansa, że pojawi się w przekazach medialnych. Jeszcze inną formą jest puszczanie reklam dźwiękowych przez megafony podczas przerw w rywalizacji. Kolejnym sposobem jest rozdawanie kibicom gadżetów reklamowych. Mogą to być różnego rodzaju ulotki, czapeczki, daszki, smycze. Pamiętać jednak należy, że im cenniejsze i bardziej praktyczne gadżety, tym większy efekt odniesie reklama.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Na jaki typ i kształt umywalki do łazienki warto się zdecydować?
Na jaki typ i kształt umywalki do łazienki warto się zdecydować?
Umywalka niejedno ma imię. Ten podstawowy element wyposażenia łazienki kiedyś miał funkcję czysto praktyczną, ale dziś pełni także rolę estetyczną […]
Czym są zaburzenia psychosomatyczne?
Czym są zaburzenia psychosomatyczne?
Każdego ranka budzimy się z bólem brzucha, który pogłębia się w ciągu dnia, by ustąpić dopiero późnym popołudniem? Głowa niemal […]
Mobilna kawiarnia – dobry pomysł na zyskanie nowych klientów?
Mobilna kawiarnia – dobry pomysł na zyskanie nowych klientów?
W poszukiwaniu coraz ciekawszych sposobów na promocję własnej działalności gastronomicznej warto rozważyć również rozszerzenie skali jej działania o tzw. kawiarnię […]