Loga przestrzenne stają się coraz bardziej popularne i coraz częściej używane do promocji firm. Ich ciekawy design przyciąga uwagę a różne rozmiary i formy dają mnogość zastosowań. Jak są produkowane ? Gdzie je można zastosować ? Czy spełniają swoja role ? Odpowiedzi na te pytania poniżej.
Czym jest logo przestrzenne? To bryła 3d w kształcie loga firmy. Takie loga wykonywane są z przeróżnych materiałów — zależnie od przeznaczenia. Te przeznaczone na dekorowanie bram lub murów firmy są wytwarzane z metalu bądź tworzywa sztucznego. Te przeznaczone do postawienia wewnątrz siedziby np. z plastiku.
Kiedy można je stosować ? Zakres zastosowania jest szeroki. Począwszy od wymiany starych grafik drukowanych na nowoczesne loga 3d, a skończywszy na rozdawaniu małych emblematów 3d jako ulotek w ramach kampanii promocyjnej. Zasada jest prosta — wszystko, co nowe i profesjonalne zwraca uwagę, a o to przecież chodzi w biznesie. Dobrym pomysłem będzie również zainstalowanie takiego logo większych rozmiarów przed firmą, aby było dobrze widoczne zamiast tabliczki wskazującej kierunek wejścia.
Funkcja, jaką spełniają loga przestrzenne – 3d jest bardzo ważna. Wśród wszędobylskich ulotek czy plakatów wyróżnianie się gwarantuje sukces. Aby tego dokonać, wystarczy zamówić takie logo i z pewnością zwrócimy uwagę potencjalnych klientów. Takie konstrukcje dużo bardziej sprawdza się w roli reklamowej, gdyż ludzie chętnie zwracają uwagę na nowe rzeczy. Warto również wspomnieć, że w oczach kontrahentów zyskamy opinie profesjonalisty, jeśli będziemy korzystać z nowinek technicznych.
Loga 3d to bardzo ciekawy pomysł na promocję firmy. Możliwość zastosowania ich do kluczyków lub na fasadach budynków czyni je jeszcze bardziej uniwersalnymi niż np. banery reklamowe. Łatwa dostępność, ceny i efekt, jaki powodują, jeszcze bardziej zachęca do zastosowania ich przy promocji firmy.
Ciekawą ofertę znajdziesz na przykład na stronie: http://oznakowanielokali.pl.