Sposób przedstawienia oferty jest niezwykle ważny, szczególnie w warunkach dobrze rozwiniętego rynku konkurencyjnego. Można np. wykorzystać różne techniki marketingowe, które wspierają projekty realizowane każdego dnia przez firmy. Ważne, aby podejmowane działania były skuteczne i skierowane do konkretnej grupy odbiorców. Uwagę przyciągają oryginalnie wykonane reklamy.
W wielu akcjach promocyjnych, które organizowane są w ramach kampanii marketingowych wykorzystywane są wyraziste i funkcjonalne projekty. Świetny przykład stanowi roll up z wydrukiem, który realizowany jest na potrzeby różnych wydarzeń branżowych – np. targów. W taki sposób niejednokrotnie promowane są produkty w sklepach stacjonarnych, aby zwrócić uwagę klienta i zachęcić do zakupu konkretnego asortymentu. Reklama w takiej formie jest bardzo wygodna – stabilna konstrukcja aluminiowa umożliwia zaprezentowanie grafiki reklamowej w dowolnym miejscu.
Natłok informacji reklam sprawia, że klienci coraz częściej zwracają uwagę na projekty nieszablonowe, zdecydowanie wyróżniające się na tle innych ofert. Dlatego bardzo ważna jest atrakcyjna grafika oraz dodatkowe funkcje – np. podświetlenie LED. W przestrzeni miejskiej dużą popularność zyskały np. ekrany LED, które umieszczane są w ruchliwych punktach (w pobliżu galerii handlowych, przy parkingach i dworcach). Duże znaczenie mają też produkty personalizowane, dzięki którym dana marka staje się rozpoznawalna, a klienci utrwalają w pamięci pozytywne skojarzenia związane z firmą.