Centrala telefoniczna ma służyć nie tylko Tobie, ale także Twoim pracownikom. Jeśli posiadasz więcej niż jedno dział wewnątrz firmy, musisz zainwestować w system telefoniczny, który umożliwi prywatną komunikację w strukturach działalności np. w hotelu, takie rozwiązania są niezbędne.

Uczyń biuro bardziej profesjonalnym

W większości przypadków firma zyska wiele korzyści, ponieważ centralka slican to elektroniczny system przełączania, który kieruje połączenia wyłącznie wewnątrz budynku. Wykorzystuje on specjalne okablowanie telefoniczne do połączenia wszystkich telefonów w biurze oraz do połączenia każdego telefonu z centralnym komputerem. To wysoki poziom profesjonalizacji działalności, który jest wyjątkowo dobrze postrzegany.

Niezawodność i bezpieczeństwo

  • Niezawodność: Telefoniczna centralka slican została zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoką jakość usług przy minimalnym czasie przestoju. Chociaż będą pewne okresy, kiedy system będzie wymagał kontroli specjalisty, powinny być one stosunkowo rzadkie. System VoIP nie oferuje tego poziomu niezawodności i może niespodziewanie przestać działać w wyniku awarii.
  • Bezpieczeństwo: Telefoniczna centralka slican zapewnia firmom bezpieczeństwo komunikacji. Tylko upoważnione osoby mają dostęp do linii telefonicznych, a rozmowy są prywatne i w żadnym wypadku, nie mogą zostać podsłuchane. W przypadku systemów VoIP, czy komunikacji zewnętrznej nie ma gwarancji prywatności, ponieważ istnieje ryzyko włamania na linię, jeśli podsłuchujący zna numery, na który się dzwoni.
Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

19 − 8 =