Każda impreza sportowa to interesujące wydarzenie. Czasem tylko o bardzo małym, lokalnym zasięgu, a czasem to wydarzenie narodowe. Bardzo wiele z takich imprez opisywanych jest przez gazety, robione są fotografie, kręcone są relacje. Dlatego warto się reklamować w trakcie takich zawodów – oczywiście w taki sposób, aby znak towarowy czy logo firmy pojawiło się podczas transmisji. Firmy, które kojarzy się ze sportem, są dużo lepiej odbierane przez klientów.
Najlepszą formą jest umieszczenie reklamy na koszulkach zawodników. Jednak może to być przedsięwzięcie przerastające możliwości finansowe firmy, szczególnie kiedy to bardzo znana impreza albo startujący zawodnicy to światowe gwiazdy. Prostszym i dużo tańszym sposobem są banery albo stojaki z flagami reklamowymi. Reklama firmy widoczna jest wtedy podczas trwania całych zawodów i jest duża szansa, że pojawi się w przekazach medialnych. Jeszcze inną formą jest puszczanie reklam dźwiękowych przez megafony podczas przerw w rywalizacji. Kolejnym sposobem jest rozdawanie kibicom gadżetów reklamowych. Mogą to być różnego rodzaju ulotki, czapeczki, daszki, smycze. Pamiętać jednak należy, że im cenniejsze i bardziej praktyczne gadżety, tym większy efekt odniesie reklama.