Atrakcyjna ekspozycja towarów dostępnych na terenie sklepu ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o decyzje zakupowe klientów. Nie od dziś wiadomo, że to, co widzimy, ma bardzo duży wpływ na nasze działania. Efektowna reklama skutecznie przyciąga wzrok klientów i zachęca ich do bliższego zapoznania się z promowanymi produktami. Materiały, które mają na celu reklamę danego towaru w miejscu jego sprzedaży to tak zwane narzędzia z branży POS (Point of Sale). To właśnie one pozwalają na atrakcyjną ekspozycję produktów w sklepie. Tego typu narzędzia przede wszystkim wpływają na impulsywne decyzje konsumentów – te, których dokonują pod wpływem chwili. Muszą prezentować się jak najbardziej atrakcyjnie i zachęcająco, bo w przeciwnym razie nie przykują uwagi mijających je osób.

Podstawowe materiały reklamowe z działu POS

W grupie materiałów POS można znaleźć wiele produktów, ale wszystkie je łączy ten sam cel- ułatwienie i zwiększenie sprzedaży określonego towaru. Do najpopularniejszych narzędzi należą makiety, naklejki, wobblery, toppery oraz lightboxy. Tego rodzaju materiały są najczęściej umieszczane na sklepowych półkach oraz w ich okolicy. Innymi, niezwykle skutecznymi materiałami są także ekspozytory reklamowe, zwane również standami lub stojakami. Dzięki efektownym ekspozytorom reklamowym można uwydatnić walory danego produktu i przedstawić go w najbardziej atrakcyjny dla odbiorcy sposób. Umieszczone na stojaku towary nie tylko przyciągną wzrok klientów, ale także będą odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiem − pięć =