Atrakcyjna ekspozycja towarów dostępnych na terenie sklepu ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o decyzje zakupowe klientów. Nie od dziś wiadomo, że to, co widzimy, ma bardzo duży wpływ na nasze działania. Efektowna reklama skutecznie przyciąga wzrok klientów i zachęca ich do bliższego zapoznania się z promowanymi produktami. Materiały, które mają na celu reklamę danego towaru w miejscu jego sprzedaży to tak zwane narzędzia z branży POS (Point of Sale). To właśnie one pozwalają na atrakcyjną ekspozycję produktów w sklepie. Tego typu narzędzia przede wszystkim wpływają na impulsywne decyzje konsumentów – te, których dokonują pod wpływem chwili. Muszą prezentować się jak najbardziej atrakcyjnie i zachęcająco, bo w przeciwnym razie nie przykują uwagi mijających je osób.

Podstawowe materiały reklamowe z działu POS

W grupie materiałów POS można znaleźć wiele produktów, ale wszystkie je łączy ten sam cel- ułatwienie i zwiększenie sprzedaży określonego towaru. Do najpopularniejszych narzędzi należą makiety, naklejki, wobblery, toppery oraz lightboxy. Tego rodzaju materiały są najczęściej umieszczane na sklepowych półkach oraz w ich okolicy. Innymi, niezwykle skutecznymi materiałami są także ekspozytory reklamowe, zwane również standami lub stojakami. Dzięki efektownym ekspozytorom reklamowym można uwydatnić walory danego produktu i przedstawić go w najbardziej atrakcyjny dla odbiorcy sposób. Umieszczone na stojaku towary nie tylko przyciągną wzrok klientów, ale także będą odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

osiemnaście − dwa =