Promowanie własnej marki to obowiązek każdego właściciela firmy, chcącego dotrzeć ze swoimi produktami i usługami do odbiorców. W końcu to od skuteczności działań marketingowych w dużej mierze zależy czy zyska on klientów i zarobi. Konieczne jest więc obranie odpowiedniej strategii i wybór najlepszych sposobów czy nośników na umiejscowienie przyszłej reklamy. Choć ogromną popularnością cieszy się obecnie marketing internetowy, którego przykładem są np. reklamy w social media, kampanie w wyszukiwarce, a także SEO – wciąż często stosowane są reklamy outdoorowe.
Reklama typu outdoor, czyli zewnętrzna, może być umiejscowiona w różnych miejscach poza lokalizacją zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest przykucie uwagi odbiorcy oraz zaskoczenie go tak, by zapadła mu w pamięć. Im bardziej wyszukana forma czy treść reklamy, tym większe szanse, że zapamięta on markę, której ona dotyczy. Nośników reklamowych wartych wybrania, jest tak naprawdę wiele. Mogą to być np. iluminacje na budynkach, paczkomaty, reklamy w windach, na dworcach, telebimy lub billboardy, które można znaleźć w przykładowej ofercie firmy, którą znajdziemy na stronie https://be-media.com.pl/oferta.html. Warto zróżnicować i wybrać kilka nośników w celu zwiększenia swoich szans na dotarcie do potencjalnego klienta. Ważne jednak, by miejsca te dostosowane były do grupy docelowej, do której kierowana jest owa kampania. Firma chcąca promować np. suplementy diety, może to zrobić w przychodniach, placówkach medycznych, a przedsiębiorstwo oferujące sprzęty RTV i AGD może to zrobić w sklepach z elektroniką.