Rozwijając swoją działalność, warto postawić na marketing wielokierunkowy. Lokalne sklepy czy punkty usługowe, mogą promować się w Internecie, ale też świetnie sprawdzi się u nich kampania prowadzona w okolicy siedziby firmy. Wykorzystanie standów, które kierują do siedziby przedsiębiorstwa, ale i ulotki to nie przeszłość. Do dzisiaj świetnie się sprawdzają, aby zdobyć nowych klientów, czy też przedstawić w prosty sposób ofertę marki. Jak jednak powinny wyglądać, aby działały?
Zamawiając ulotki czy wizytówki na przykład na stronie: https://raczynska.com/kompleksowa-obsluga-kampanii-reklamowych/ulotki-i-wizytowki/, można od razu zapytać, jakie są obecnie trendy i co pasowałoby do naszej działalności. Warto pamiętać, aby cała identyfikacja wizualna, to jest: logo firmy, kolory używane na pismach, ulotkach czy wizytówkach, tworzyły harmonijną całość. Dlatego bardzo często ustala się jeden wzornik barw, których będziemy się trzymać. To pomaga również klientom skojarzyć, że „ta” wizytówka pochodzi z „tego” sklepu.
Same ulotki mają przekazać treści marketingowe w pigułce. Zatem najważniejsze jest, aby umieścić na nich nazwę firmy, jej dane kontaktowe i ofertę, którą chcemy przedstawić. Może to być ładna grafika i krótki opis, ale też sprawdzi się wypunktowanie najważniejszych informacji, czy dobrze widoczna wzmianka o przecenach, promocjach i wyprzedażach. Kluczowe jest, aby podkreślić te dane, które najbardziej mają trafić do klientów i przekonać ich do podjęcia konkretnej akcji.