W poszukiwaniu coraz ciekawszych sposobów na promocję własnej działalności gastronomicznej warto rozważyć również rozszerzenie skali jej działania o tzw. kawiarnię mobilną.

Jak dzięki mobilnym kawiarniom zyskiwać nowych klientów?

Restauracje „na kółkach” cieszą się dzisiaj dużym zainteresowaniem i nad tradycyjną, stacjonarną restauracją mają jedną ważną przewagę. Mianowicie, mogą się łatwo przemieszczać w różne rejony miasta i łatwiej docierać do nowych klientów. Wielu aktualnych restauratorów zastanawia się, czy nie wykorzystać tej przewagi dla zareklamowania dań serwowanych w punkcie tradycyjnym i nie zdobyć dzięki temu nowych klientów. W jaki sposób? Dobrym pomysłem może być wynajęcie np. na https://bmgrupa.pl lub zlecenie produkcji mobilnej kawiarni w firmach. 

Przygotowany pojazd można z zewnątrz odpowiednio oznakować, podając dane stacjonarnej, głównej restauracji, a następnie przy pomocy mobilnego food trucka jeździć po mieście serwując klientom swoje dania. To nie tylko sposób na dodatkowy zysk, ale i na reklamę, która żywo przyciąga klientów i zachęca ich do przyjścia np. na obiad do punktu stacjonarnego.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × trzy =