Mobilna kawiarnia – dobry pomysł na zyskanie nowych klientów?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W poszukiwaniu coraz ciekawszych sposobów na promocję własnej działalności gastronomicznej warto rozważyć również rozszerzenie skali jej działania o tzw. kawiarnię mobilną.

Jak dzięki mobilnym kawiarniom zyskiwać nowych klientów?

Restauracje „na kółkach” cieszą się dzisiaj dużym zainteresowaniem i nad tradycyjną, stacjonarną restauracją mają jedną ważną przewagę. Mianowicie, mogą się łatwo przemieszczać w różne rejony miasta i łatwiej docierać do nowych klientów. Wielu aktualnych restauratorów zastanawia się, czy nie wykorzystać tej przewagi dla zareklamowania dań serwowanych w punkcie tradycyjnym i nie zdobyć dzięki temu nowych klientów. W jaki sposób? Dobrym pomysłem może być wynajęcie np. na https://bmgrupa.pl lub zlecenie produkcji mobilnej kawiarni w firmach. 

Przygotowany pojazd można z zewnątrz odpowiednio oznakować, podając dane stacjonarnej, głównej restauracji, a następnie przy pomocy mobilnego food trucka jeździć po mieście serwując klientom swoje dania. To nie tylko sposób na dodatkowy zysk, ale i na reklamę, która żywo przyciąga klientów i zachęca ich do przyjścia np. na obiad do punktu stacjonarnego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Prace wykończeniowe domu – na co warto zwrócić uwagę?
Prace wykończeniowe domu – na co warto zwrócić uwagę?
Końcowe etapy budowy domu to czas, kiedy dopracowujemy detale. Większości z nas zależy na tym, aby zastosowane rozwiązania były jednocześnie […]
Jakie usługi oferują firmy DDD?
Jakie usługi oferują firmy DDD?
Na wypadek, gdybyś miał infestację w domu, ważne jest, aby zadzwonić do profesjonalnej firmy DDD. Infestacje mogą być wyjątkowo niebezpieczne […]
Remontujemy salon, co nam się może przydać?
Remontujemy salon, co nam się może przydać?
Remont mieszkania to złożona czynność, która powinna być zaplanowana odpowiednio wcześniej. Taki układ pozwoli nam na stworzenie planu awaryjnego i […]