Mobilna kawiarnia – dobry pomysł na zyskanie nowych klientów?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W poszukiwaniu coraz ciekawszych sposobów na promocję własnej działalności gastronomicznej warto rozważyć również rozszerzenie skali jej działania o tzw. kawiarnię mobilną.

Jak dzięki mobilnym kawiarniom zyskiwać nowych klientów?

Restauracje „na kółkach” cieszą się dzisiaj dużym zainteresowaniem i nad tradycyjną, stacjonarną restauracją mają jedną ważną przewagę. Mianowicie, mogą się łatwo przemieszczać w różne rejony miasta i łatwiej docierać do nowych klientów. Wielu aktualnych restauratorów zastanawia się, czy nie wykorzystać tej przewagi dla zareklamowania dań serwowanych w punkcie tradycyjnym i nie zdobyć dzięki temu nowych klientów. W jaki sposób? Dobrym pomysłem może być wynajęcie np. na https://bmgrupa.pl lub zlecenie produkcji mobilnej kawiarni w firmach. 

Przygotowany pojazd można z zewnątrz odpowiednio oznakować, podając dane stacjonarnej, głównej restauracji, a następnie przy pomocy mobilnego food trucka jeździć po mieście serwując klientom swoje dania. To nie tylko sposób na dodatkowy zysk, ale i na reklamę, która żywo przyciąga klientów i zachęca ich do przyjścia np. na obiad do punktu stacjonarnego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak działa vaporizer?
Jak działa vaporizer?
Medycyna alternatywna z dnia na dzień zyskuje rzeszę nowych zwolenników. Jej nieodłącznym elementem jest aromaterapia. Moc ukryta w ziołach pozostaje […]
Jakie dekoracje będą modne w sezonie weselnym 2021?
Jakie dekoracje będą modne w sezonie weselnym 2021?
Bez względu na to, gdzie odbywa się impreza weselna, niezbędne jest zadbanie o jej odpowiednią oprawę. Dekoracje mają więc podkreślić […]
Czy aktywny wypoczynek to dobry pomysł na wakacje?
Czy aktywny wypoczynek to dobry pomysł na wakacje?
Wakacje to niezwykły czas, kiedy słońce i wysoka temperatura sprzyjają naszej aktywności. Istnieją dwie grupy osób. Pierwsza wybiera bardzo statyczne […]