Pracodawcy zatrudniający pracowników w biurze powinni zapewnić im komfortowe warunki do pracy, dzięki którym wykonywanie obowiązków zawodowych będzie zdecydowanie efektywniejsze. Stworzenie odpowiedniego miejsca do pracy wpływa pozytywnie również na samopoczucie pracowników oraz ich zadowolenie ze współpracy. Taka troska pomaga również budować pozytywny wizerunek i wpływa na renomę firmy.
Bardzo ważne jest przede wszystkim dostosowanie miejsca do pracy do wykonywania codziennych zadań. W tym celu konieczne jest zakupienie biurka oraz krzesła z możliwością regulacji, dzięki czemu każdy pracownik będzie mógł je dostosować do własnego wzrostu oraz potrzeb. Trzeba zadbać także o to, aby każda z osób miała odpowiednią ilość miejsca do niezakłóconej pracy. Na biurku powinny znaleźć się także podstawowe akcesoria, takie jak przyrządy piśmiennicze, zakreślacze, notesy, zszywacz itd. Miejsce pracy musi być także właściwie oświetlone. Najlepiej, aby było to światło naturalne, ale jeśli nie ma takiej możliwości należy zadbać o odpowiednią ilość światła sztucznego. W biurze musi panować również właściwa temperatura. W tym celu pomoże zamontowanie klimatyzacji z możliwością regulacji temperatury. Pracownicy muszą mieć także nieograniczony dostęp do świeżej wody. Warto więc podjąć współpracę, która regularnie będzie dostarczała dystrybutor wody Warszawa to jedno z miast, na obszarze którego znajdziemy firmy świadczące takie usługi.