Mobilna kawiarnia – dobry pomysł na zyskanie nowych klientów?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W poszukiwaniu coraz ciekawszych sposobów na promocję własnej działalności gastronomicznej warto rozważyć również rozszerzenie skali jej działania o tzw. kawiarnię mobilną.

Jak dzięki mobilnym kawiarniom zyskiwać nowych klientów?

Restauracje „na kółkach” cieszą się dzisiaj dużym zainteresowaniem i nad tradycyjną, stacjonarną restauracją mają jedną ważną przewagę. Mianowicie, mogą się łatwo przemieszczać w różne rejony miasta i łatwiej docierać do nowych klientów. Wielu aktualnych restauratorów zastanawia się, czy nie wykorzystać tej przewagi dla zareklamowania dań serwowanych w punkcie tradycyjnym i nie zdobyć dzięki temu nowych klientów. W jaki sposób? Dobrym pomysłem może być wynajęcie np. na https://bmgrupa.pl lub zlecenie produkcji mobilnej kawiarni w firmach. 

Przygotowany pojazd można z zewnątrz odpowiednio oznakować, podając dane stacjonarnej, głównej restauracji, a następnie przy pomocy mobilnego food trucka jeździć po mieście serwując klientom swoje dania. To nie tylko sposób na dodatkowy zysk, ale i na reklamę, która żywo przyciąga klientów i zachęca ich do przyjścia np. na obiad do punktu stacjonarnego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie atrakcje dla dzieciaków powinny znajdować się na placu zabaw?
Jakie atrakcje dla dzieciaków powinny znajdować się na placu zabaw?
Kiedyś, szczególnie w czasie miesięcy wakacyjnych, place zabaw pękały w szwach. Od wczesnych godzin porannych, a po późny wieczór było […]
Jak dbać o metalowe wyposażenie ogrodu?
Jak dbać o metalowe wyposażenie ogrodu?
Meble i inne akcesoria ogrodowe są produkowane z różnych materiałów, ale obecnie dużą popularnością cieszą się zwłaszcza wyroby wykonane z […]
Kroje spodni, które podkreślą zgrabne nogi
Kroje spodni, które podkreślą zgrabne nogi
Każda kobieta bez wyjątku lubi prezentować się atrakcyjnie. I co również ważne – czuć się przy tym swobodnie. Producenci odzieży […]